Biricik Suden Hristiyan mı?

“Yandım yandım” şarkısını Kabe için yazdığını açıklayan ünlü şarkıcı Mazhar Alanson’un eşi Biricik Suden, geçtiğimiz günlerde ziyaret ettiği kiliseden kovulmasıyla gündeme gelmişti. Peki Biricik Suden kimdir, aslen nerelidir, kaç yaşındadır?



1963 yılında İstanbul’da dünyaya gelen Biricik Suden, Yugoslav göçmeni bir aileni kızı olmakla beraber 16 yaşındayken teyzesine evlatlık olarak verilmiştir.



Atatürk Kız Lisesi’nde eğitim gören Biricik Suden, Nişantaşı’nda Language and Culture Center’da grafik ve illüstrasyon alanında eğitim almış ardından Mimar Sinan Üniversitesi’nde okumuştur.
1976 yılında Ben Bir Garip Keloğlanım filminde yer almıştır.



2011 yılında Televizyonda Hayat Bilgisi adlı programı Prof. Dr. Mahmut Erol Kılıç ile birlikte sunmuştur.



KİLİSEDEN KOVULDU

25 Aralık 2018 tarihli haberde, ziyaret için gittiği kilisede 2 arkadaşıyla konuşması görevlileri çıldırtmış ve kiliseden kovulmasına neden olmuştu. Olayı Instagram hesabından “Kiliseden kovulanlar” notuyla paylaşan Biricik Suden kiliseden görüntüsünü de paylaşmayı ihmal etmedi.




Evlilikleri : 

1.evliliği : 1986 yılında İlker İnanoğlu ile evlendi. 1988 yılında boşandı.
2.evliliği : 1989 yılında Kerim Sağlam ile evlendi. 7 yıl sonra 1996 yılında boşandı.
3.evliliği : 2001 yılında Mehmet Pisak ile Las Vegas’ta evlendi.
4.evliliği : 2003 yılında Mazhar Alanson ile evlendi.

Yorumlar